Τρίτη 6 Μαΐου 2008

τα νέα της άνοιξης...

Θέλησα να γράψω κάτι, αλλά ήρθε και μου άλλαξε τα σχέδια η άνοιξη.
Είπα, δεν τα γράφω εδώ μέσα, να κάνω εξάσκηση και στα δάχτυλα μου;
Στο τυφλό, που μου λέει ο μπαμπάς.


Καλή μου άνοιξη,
Εμφανίζεσαι με τα καλά σου φορέματα ξαφνικά. Αληθινά, κάθε βράδυ λέω ότι η μέρα σου είναι πολύ μικρή, δεν μου αφήνει το χρόνο να χορτάσω το παιχνίδι κάθε φορά.
Πάντα με εκπλήσσεις με τις ξαφνικές αλλαγές σου, μωρή όμορφη χαζούλα. Πως εμφανίζεσαι, ντυμένη μέσα στις ομορφιές σου; Είσαι ικανή να με βγάλεις από την σειρά μου και να μπερδέψεις τις σκέψεις μου. Πάντως μπορώ να απολαύσω την ποδηλατάρα μου.

Είσαι φανταστικά ένα καινούργιο ανεξήγητο φαινόμενο.
Δεν σκέπτεσαι την μεγάλη μου αδελφή που διαβάζει για τις πανελλήνιες, την αποδιοργανώνεις χωρίς κανένα λόγο, όπως φιλάς και αγκαλιάζεις τη δική μου ζωή χωρίς καμιά αιτία. Θεά του δάσους και της επανάστασης! Έει! έλα να σε βρω όμορφο καλόκαρδο μυστικό μου.

..............................................................................................
Στο μπαμπά, αυτός ξέρει…
======================================

Στον Καψαλό...


Το γήπεδο θέλει κούρεμα και πότισμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...