Κυριακή 11 Μαΐου 2008

The Mana World

Ένα από τα παιχνίδια που παίζω στο computer μου είναι το The Mana World. Πριν από ένα χρόνο, το περασμένο καλοκαίρι, ο μπαμπάς μου έβαλε στο computer μου τα Linux Fedora 7. Εγώ, όπως πάντα, αμέσως έψαξα για τα παιχνίδια. Εκεί ανακάλυψα το The Mana World.

Λόγω του ότι ήταν καλοκαίρι τότε, κόλλησα. Αυτό το παιχνίδι μπορούν να το παίξουν άνθρωποι από όλο τον κόσμο έτσι, μπορείς να γνωρίσεις
ανθρώπους, όπως και εγώ βρήκα μερικούς φίλους! Το Narin από τη Μαλαισία, το QOAL, έναν προγραμματιστή από την Αγγλία, τη Fate, επίσης προγραμματίστρια από τη Γερμανία. Στην αρχή, διαλέγεις πώς θέλεις να φαίνεται ο χαρακτήρας σου. Μετά, μπορείς να αρχίσεις να ανεβάζεις επίπεδα με μερικά quest. Υπάρχουν πολλά μέρη στον κόσμο του παιχνιδιού που μπορείς να κάνεις quest. Τα quest, είναι μία αποστολή που σου προσφέρει να κάνεις ένα NPC (Non-Player Character), δηλαδή ένας χαρακτήρας που δεν είναι παίκτης. Αφού το τελειώσεις, παίρνεις βραβεία. Μερικά θα είναι χρήσιμα αντικείμενα, ή ακόμη και λεφτά! Πριν ένα χρόνο έφτιαξα τον πρώτο μου χαρακτήρα(Giorgos). Όμως, αφότου είχα φτάσει με κόπο 50 level(επίπεδο του χαρακτήρα), το σακίδιο(inventory) του Giorgos γέμισε και έτσι κόλλησε. Στενοχωρήθηκα πολύ, και άφησα το παιχνίδι για ένα μήνα. Μετά, ο μπαμπάς μου έφτιαξε το χαρακτήρα Telospanton. Με αυτό το χαρακτήρα παίζω μέχρι και σήμερα, τον οποίο τον έχω φτάσει 75 level. Είμαι 19ος στα λεφτά, δεύτερος στη δύναμη, και 44ος στο level.

1η φωτο "Εδώ είμαι με το φίλο μου το Narin στη σπηλιά με τους σκορπιούς"












2η φωτο "Εγώ και ο Narin στην "παγωμένη χώρα" ανακαλύψαμε μερικούς "παίκτες" που "κλέβουν".











3η φωτο "Μία απλή φωτογραφία με τους φίλους μου στην "πόλη"".












4η φωτο "Εδώ είμαστε με το φίλο μου τον QOAL
στην αρένα".

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Geia sou Gea apo Thessalonini.

Eleni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...