Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

Απλά ζήτησε να πω την αλήθεια













Δεν είναι η πρώτη του έτους για να γιορτάσουμε,

Δεν καλύπτονται με γλυκά σοκολάτας οι καρδιές,

χαρίζονται,

Δεν είναι πρώτη του Μάη,

δεν είναι τραγούδι να το τραγουδήσουμε,

Στην πραγματικότητα,

εδώ απλώς είναι απόλυτη ομοιομορφία της ημέρας.

Απλά ζήτησε να πω αλήθεια,
Απλά ζήτησε να πω πόσο να σε φροντίσω

Απλά ζήτησε να πω αλήθεια,
Και το εννοώ από τα βάθη της καρδιάς μου.

Δεν είναι του Απρίλη η βροχή,

δεν είναι λουλούδια,

Δεν είναι γάμος του Σαββάτου, στο μήνα Ιούνιο.

Αλλά ποια είναι η αλήθεια, είναι το κάτι.

Αποτελείται από αυτές τις τρεις λέξεις που οφείλω να σας πω.

Δεν είναι το καλοκαίρι, δεν είναι η ζέστη του Ιούλη,
Δεν είναι η εσοδεία του φωτός του φεγγαριού,

είναι μία προσφορά της νύχτας του Αυγούστου,

Δεν είναι φθινοπωρινό αεράκι, δεν ανήκει στα φύλλα του,

Δεν έχει ακόμη τη φορά των πουλιών που πετούν προς νότο.

Δεν είναι δούλα του ήλιου, δεν είναι απόκριες,

Δεν τα δίνει όλα για χάρη των Χριστουγέννων, χαρά να φέρει.

Αλλά τι είναι, αν και παλιό, τόσο νέο.

Για να συμπληρώσω την καρδιά σου,
με λέξεις δεν θα μπορούσα αλλιώς να το κάνω.

Απλά θα πω την αλήθεια...


"...Οι έρευνες επίσης δείχνουν ότι η σωματική τιμωρία δεν έχει το αποτέλεσμα που πολλοί νομίζουν ότι έχει: τα παιδιά ξανακάνουν αυτό για το οποίο τιμωρήθηκαν, γεγονός που δείχνει ότι η σωματική τιμωρία δεν έχει καμία εκπαιδευτική αξία.
Οι νόμοι λένε τα παιδιά
έχουν δικαίωμα προστασίας της ζωής, της τιμής, της αξιοπρέπειας και της ελευθερίας τους και ότι η πολιτεία πρέπει να παίρνει όλα τα μέτρα που χρειάζονται ώστε να προστατεύονται τα παιδιά από τη βία, την εγκατάλειψη, την παραμέληση, την κακή μεταχείριση και την εκμετάλλευση.
Στην Ελλάδα
ο νόμος απαγορεύει την σωματική τιμωρία στον χώρο του σχολείου ..."



6 σχόλια:

VAD είπε...

Γειά σου,Γιωργάκη,τώρα μπορούμε να τα λέμε,έτσι;Δεν πειράζει που δεν πηραμε βραβείο,σημασία έχει η συμμετοχή,είμαι σίγουρος ότι αποκόμισες χρήσιμες εμπειρίες.
Περιμένω τις φωτογραφίες,αν δεν μπορείς,δεν πειράζει,ήδη κατέβασα κάποιες από το Ιντερνετ,αλλά θα ήθελα και κάποιες απ'τις δικές σου!

Gekoudi είπε...

Καλησπέρα, κύριε Βασίλη. Για το ξεblogαρε που αναφέρατε έγινε μεγάλη αδικία. Αν δείτε ποιος νίκησε, στο http://www.kseblogare.gr/epathla.html http//:vasilis-panagiotis.blogspot.com για μένα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερα αξιόλογο συγκριτικά με το δικό μου. Το δικό μου blog ήταν το καλύτερο και μάλιστα αυτοί με ειδοποίησαν και μου ζήτησαν να κάνω blog. Έκανα κόπο εγώ φτιάχνοντας το. Πολύ απλά το άξιζα το βραβείο. Όσο για τις φωτογραφίες, μπορείτε να μου πείτε ποιες θα θέλατε π.χ. για τον Άγιο Γεώργιο ή κάποιες δικές μου. Αν προσπαθήσατε από το site που έχω που μοιάζει σαν βιβλίο, είναι φτιαγμένο με flash και δεν γίνεται να πάρετε ούτε κείμενα ούτε φωτογραφίες. Μπορώ να πω τον πατέρα μου να τραβήξει κάποιες μια στιγμή, ή να σας δώσω κάποιες πρόσφατες. Καλό μεσημέρι :)

VAD είπε...

Είπαμε,Γιωργάκη,δεν πειράζει,εσύ έκανες το κέφι σου!Από φωτό ό,τι θέλεις,δεν έχω πχ,της Μπάρας το Πλατάνι,δες εσύ τι μπορείς να μου στείλεις,πού να σου γράφω τώρα ποιες ΄εχω και ποιες δεν έχω,κάνε ότι μπορείς,εσύ αποφασίζεις!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Σημασία δεν έχει πάντα η νίκη δεν πρέπει να είναι αυτός ο σκοπός μας. Συγχαρητήρια από μένα και να ξέρεις ότι στον χώρο μας, στην blogoσφαιρα, οι καλοί ξεχωρίζουν από την δουλειά τους. Αν συνεχίσεις με το ίδιο κέφι το βραβείο θα το πάρεις από εμάς, εννοώ τις επισκέψεις που θα έχεις στο blog σου. Και κατά την δική μου γνώμη αυτό είναι που μετράει.

Gekoudi είπε...

Ο δολοφόνος ήταν ο κηπουρός.
Πλάκα κάνω :) Ωραίο nickname έχετε κύριε κηπουρέ.
Ευχαριστώ για τα συγχαρητήριά σας. Διαφωνώ όμως μαζί σας. Σίγουρα σε ένα διαγωνισμό παίρνουμε μέρος για να κερδίσουμε. Είναι λογικό. Όλα τα παιχνίδια έχουν κανόνες, οι οποίοι ορίζονται εκ των προτέρων και για να γίνει παιχνίδι, καλό παιχνίδι, πρέπει να τηρούνται από όλους οι κανόνες του παιχνιδιού. Δεν μπορεί π.χ. να πούμε ότι θα παίξουμε ποδόσφαιρο και να πιάνουν κάποιοι τη μπάλα με τα χέρια. Οι κανόνες είναι αναγκαίο κακό. Και λέω κακό επειδή μας δεσμεύουν ένα μέρος της ελευθερίας μας. Όταν όμως υπάρχει ισότητα σε όλους τότε είναι καλοί.

Χαιρετούρες απ'τον φθινοπωρινό Κολινδρό.
Γιώργος Γκέκας

ΥΓ: Το blog είναι δικό μου και το αποδεικνύω μέσα στο blog με βίντεο και άλλο υλικό. Όσο για αυτά που βραβεύτηκαν εμένα δεν μου άρεσε το blog της Χουακίνας που ήταν και του λυκείου, ενώ δεν βραβεύτηκε το blog του συνάδελφου μαθητή του δημοτικού Νίκου Κάτση που ήταν πολύ όμορφο.

Gekoudi είπε...

Τώρα το Σαββατοκύριακο σας ετοιμάζω μια παρτίδα από φωτογραφίες του Κολινδρού μας.
Χαιρετισμούς από Κολινδρό.

Γιώργος Γκέκας

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...