Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Εκδρομή.

Ο μπαμπάς μου, το περασμένο σαββατοκύριακο μας έκανε μία έκπληξη! Είχε ετοιμάσει τα εισιτήρια για μία εκδρομή στην Ιταλία.

Μετά από ένα κουραστικό δρόμο από Κολινδρό προς Ηγουμενίτσα, φτάσαμε στο λιμάνι στις 10 και μισή το βράδυ. Από εκεί μπήκαμε σε ένα μεγάλο κρουαζιερόπλοιο προς Ανκόνα. Η διαδρομή Ηγουμενίτσα - Ανκόνα είναι 15 ώρες και έτσι θα είχα πολύ χρόνο το πρωί να εξερευνήσω το πλοίο. Το πρωί, εγώ και η αδερφή μου κατευθυνθήκαμε προς το κατάστρωμα, να δούμε τη θέα. Εκεί τραβήξαμε τις περισσότερες φωτογραφίες. Αφού φάγαμε πρωινό, παίξαμε λίγο χαρτιά και υπολογιστή. Στις 1 παρά τέταρτο περίπου, ήρθε κάποιος από το πλήρωμα του πλοίου να μας ειδοποιήσει ότι σε λίγο φτάνουμε. Φτάσαμε. Στο λιμάνι της Ανκώνας είδα πράματα και θάματα, καθώς με παραξένεψε λίγο που όλα ήταν στα ιταλικά. Αφού βρήκαμε ξενοδοχείο (και μάλιστα πολυτελές) γυρίσαμε την πόλη και φωτογραφίσαμε πολλά από τα αξιοθέατα, μερικά και από τον 14ο αιώνα. Φάγαμε σε ένα ιστορικό ιταλικό εστιατόριο μία αλλιώτικη πίτσα και πένες. Αφού είχε βραδιάσει γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και κοιμηθήκαμε καλά. Το πρωί, κατά τις 9 η ώρα που ξυπνήσαμε φάγαμε ένα πλήρες πρωινό. Αφού χαζέψαμε λίγο ακόμα την πόλη, ήρθε η ώρα να πάμε στο λιμάνι, στις 3 η ώρα ήμασταν εκεί. Τέσσερις η ώρα έφυγε το πλοίο και όλη μέρα κάναμε βόλτες στο πλοίο και φωτογραφίζαμε τους γλάρους. Πριν κοιμηθούμε έπαιξα λίγο ακόμη fifa. Στις 7 παρά 20 μας ξύπνησε πάλι ένας από το πλήρωμα. Στις 8 φτάσαμε πίσω. Γύρισα με τις καλύτερες εντυπώσεις για τους Ιταλούς.