Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Ο Παπανδρέου, ο Άνθιμος, και ένας ορειβάτης,

Ο Παπανδρέου, ο Άνθιμος, και ένας ορειβάτης,
ήταν επιβάτες σε ένα μικρό αεροπλάνο που παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα.
Ξαφνικά, ο πιλότος τους ανακοίνωσε: «Θα πρέπει να το εγκαταλείψουμε.
Δυστυχώς, υπάρχουν μόνο τρία αλεξίπτωτα.
Έχω μια γυναίκα και τρία μικρά παιδιά.
Οικογένειά μου με χρειάζεται.
Παίρνει ένα από τα αλεξίπτωτα και πηδά έξω! Και πήδηξε.
Τότε ο Παπανδρέου είπε,
«Εγώ είμαι στους 100 πιο έξυπνους πολιτικούς στον κόσμο.
Η χώρα μου χρειάζεται. "Παίρνω ένα από τα αλεξίπτωτα." Και πήδηξε.
Ο Άνθιμος λέει στον ορηβάτη,
«Είχα μια καλή ζωή,
η δική σου είναι ακόμα μπροστά σου.
Πάρε το τελευταίο αλεξίπτωτο."
Ο νεαρός ορειβάτης ανασήκωσε τους ώμους και είπε:
«δεν χρειάζεται!
Υπάρχουν δύο αλεξίπτωτα αριστερά.
O πιο έξυπνος πολιτικός στον κόσμο μόλις πήδηξε με το σακίδιο μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...