Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Ο Τσίπρας έχει χαθεί στις Βρυξέλλες


Ο Τσίπρας έχει χαθεί στις Βρυξέλλες και ψάχνει απεγνωσμένα για νερό. Ξαφνικά, ανακαλύπτει σε ένα πάρκο ένα μικρό ορειχάλκινο λυχνάρι. Το καθαρίζει με το μανίκι του, και ξαφνικά ένα τζίνι βγαίνει από τη λάμπα. 
Το τζίνι λέει: “Σας ευχαριστώ κε Αλέξη για την απελευθέρωσή μου από την λάμπα. Σας είμαι τόσο ευγνώμων γιαυτό μπορείτε να κάνετε μία ευχή και θα κάνω το όνειρό σας πραγματικότητα.”
Ο Αλέξης βγάζει ένα χαρτί (μνημόνιο) από την τσέπη του, του το δίνει και λέει, "Αυτό είναι ένα χαρτί μιας μικρής χώρας που ονομάζεται Ελλάδα. Μόνο 10 εκατομμύρια πολίτες, που ανήκουν σε περισσότερα από 400 εκατομμύρια Ευρωπαίους. Έχω υποσχεθεί σε όλους την κατάργησή του και έτσι η επιθυμία μου είναι η ευημερία της Ελλάδας."
Το τζίνι σκέφτηκε αυτό για λίγο και μετά είπε: “Είναι πολύ περίπλοκο. Έτσι, που εμπλέκονται πολλοί άνθρωποι, υπάρχει τόση διεθνής επιρροή και έχει σοβαρές επιπτώσεις στις τράπεζες και τους καπιταλιστές... Γι 'αυτό πρέπει να σας ζητήσω να κάνετε μια διαφορετική επιθυμία."
"ΟΚ", δήλωσε ο Άλεξ, “έχω μια άλλη επιθυμία που ήθελα να σας ζητήσω. Έχω μια γυναίκα που ονομάζεται Αλέκα. Κατάγεται από μια οικογένεια κομουνιστών εκεί ήμουν και εγώ πριν 10 χρόνια. Αλλά αρνείται να συνεργαστεί. Επομένως, σας παρακαλώ να κάνετε κάτι για μένα. Τζίνι, την κάνεις να αλλάξει γνώμη;"
Το τζίνι σκέφτεται για λίγο, σχετικά με την αίτησή του Άλεξ και τότε λέει:
"Χμμμμμ, θα μπορούσατε να μου δείξετε το μνημόνιο πάλι;"

2 σχόλια:

faros είπε...

Χε χε, ωραίο !

Αν και εδώ που τα λέμε, ΟΥΤΕ το τζίνι του ... Αλαντίν δεν μπορεί να καταργήσει τα Μνημόνια ΜΕΣΑ στην ΕΕ !

Gekoudi είπε...

@faros Σωστή παρατήρηση!

Χαιρετισμούς, Γιώργος.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...