Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Ρουμανία: αντιφασίστες υποστηρίζουν την Donbass


Γκράφιτι σε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο, σύμβολο της λεηλασίας των ρουμάνων εργαζομένων, κατά τη διάρκεια των 25 χρόνων του καπιταλισμού στο εργοστάσιο! Πολίτες κατά των ΝΑΖΙ! (INR Πρωτοβουλία Εθνικής Αντίστασης)
Ούτε ένα βήμα πίσω.
Αγώνας για την απελευθέρωση της χώρας,
ο λαός θα κερδίσει!
Η υποστήριξη των αντι-φασιστών στην ανατολική Ουκρανία έχει αρχίσει να γίνεται αισθητή στη Ρουμανία, οι οποίοι θεωρούν όλο και περισσότερο τον αγώνα με εκείνων ενάντια στον κοινό εχθρό, που στην χώρα τους είναι εγκατεστημένος στην εξουσία μετά από πραξικόπημα σε βάρος των εργαζομένων τον Δεκέμβριο του 1989. 

Όλα αυτά, παρά τις αυξανόμενες απειλές που υφίστανται από τους υποστηρικτές του κινήματος των λεγεωνάριων, μια τρομοκρατική οργάνωση που προκάλεσε χιλιάδες θύματα μεταξύ των Εβραίων, των κομμουνιστών, των τσιγγάνων και των άλλων εθνοτικών μειονοτήτων και των αγωνιστών της δημοκρατίας κατά τη διάρκεια που η Ρουμανία ήταν κάτω από το ζυγό της ναζιστικής Γερμανίας, και οι μαριονέτες τους ήταν ο στρατάρχης Αντονέσκου και ο βασιλιάς Mihai Ι, κατά τη διάρκεια του Α Παγκοσμίου Πολέμου. 
Οι αντιφασίστες είναι σαφείς: «Εμείς δεν εγκαταλείπουμε τις προσπάθειές μας για την απελευθέρωση! Η πατρίδα του νεο-ναζιστικού ζυγού θα συνεχίσει να απευθύνεται σε θρησκευτικά φανατικούς και νεολεγεονάριους. Η απάντηση μας είναι απλή: 
Δεν σας φοβόμαστε!

Για τον Λένιν 
.
Για τους αγρότες της χώρας μου 
θέλω τη φωνή του Λένιν. 
Για τους εργαζόμενους της χώρας μου, 
θέλω το φως του Λένιν. 
Για τους διωκόμενους της χώρας μου, 
θέλω την ειρήνη του Λένιν. 
Για τη νεολαία της χώρας μου 
θα ήθελα να ελπίζω στον Λένιν. 

Για τους δολοφόνους της χώρας μου, 
τους δεσμοφύλακες της χώρας μου, 
δεν θα θέλω τον Λένιν, 
θέλω την γροθιά του Λένιν, 
θέλω μπαρούτι του Λένιν. 

Roque Dalton García

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...