Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

O ΓΑΠ καλείται για τσάι από τη βασίλισσα


Κατά την επίσκεψή του στην Αγγλία, ο ΓΑΠ καλείται για τσάι από τη βασίλισσα.
Την ρωτά τι φιλοσοφία έχει για να ηγείται. Του λέει ότι είναι να την περιβάλλουν ευφυείς άνθρωποι. Την ρωτά πώς ξέρει αν είναι έξυπνοι. "Το κάνω αυτό, κάνοντάς τους τις σωστές ερωτήσεις", λέει η βασίλισσα. "Επιτρέψτε μου να το δείξω."
 Αυτή τηλεφωνεί τον Κάμερον και του λέει, "κ. Πρωθυπουργέ σας παρακαλώ να απαντήσετε αυτήν την ερώτηση:..
"Η μητέρα σας έχει ένα παιδί, και ο πατέρας σας έχει ένα παιδί, και αυτό το παιδί δεν είναι ο αδελφός ή η αδελφή σας πιο είναι αυτό; "
Ο Κάμερον απαντά,
"Είμαι εγώ, κυρία μου."
"Σωστό. Σας ευχαριστώ και αντίο, κύριε",
 λέει η βασίλισσα. Κλείνει το τηλέφωνο και λέει, "Το έπιασες κ. ΓΑΠ;"
"Ναι, κυρία μου. Ευχαριστώ πολύ. Σίγουρα θα πρέπει να το χρησιμοποιήσω αυτό!"
Με την επιστροφή του στην Αθήνα, αποφασίζει να θέσει το ερωτημα στον Α' ΑντιΠρόεδρο για δοκιμή.
Καλεί τον Μπένυ και του λέει, "αναρωτιέμαι εάν μπορείτε να απαντήσετε σε μια ερώτηση, για μένα."
"Γιατί όχι, βεβαίως, κύριε. Τι έχετε στο μυαλό σας;"
"Ωω!, η μητέρα σας έχει ένα παιδί, και ο πατέρας σας έχει ένα παιδί, και αυτό το παιδί δεν είναι ο αδελφός σας ή η αδελφή σας. Ποιος είναι; "
«Μπορώ να το σκεφτώ με τον άλλο β' αντι/δρο και να επικοινωνήσουμε μαζί σας;" ο ΓΑΠ συμφωνεί.
Ο Μπένυ καλεί αμέσως συνεδρίαση του ΚΤΕ των άλλων ανώτερων και μετά από ώρες συνεδρίαση για το θέμα τίποτα... αρκετές ώρες, αλλά κανείς δεν μπορεί να καταλήξει σε μια απάντηση.
Τέλος, στην απόγνωσή τους, ο Μπένυ ζητά τη γνωμοδότηση του Ανδρουλάκη και εξηγεί το πρόβλημά του.
"Τώρα κοιτάξτε, εδώ ο γιος, η μητέρα σας έχει ένα παιδί, και ο πατέρας σας έχει ένα παιδί, και αυτό το παιδί δεν είναι ο αδελφός σας ή η αδελφή σας.
Ποιος έτσι δεν είναι; " Ο Μίμης απαντά αμέσως: «Εγώ είμαι, φυσικά, χαζέ" μεγάλη ανακούφιση, ο Μπένυ τρέχει πίσω στο Μαξίμου και αναφωνεί, «ξέρω την απάντηση, κύριε! ξέρω ποιος είναι!
Είναι ο Μίμης!"  Και απαντά ο ΓΑΠ με αποστροφή, "Λάθος, ηλίθιοι, είναι ο Κάμερον!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...