Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Γειά σας.!
Είμαι ο Γιώργος.
Αυτές τις σελίδες τις έφτιαξα για να παίξω! Είμαι έντεκα χρονών, από 11 Σεμπτέμβρη πηγαίνω στην Πέμπτη Τάξη Δημοτικού. Ζω στον Κολινδρό Πιερίας με τους γονείς μου, την αδερφή μου χωρίς τον παππού μου.
Καλό χειμώνα!

Μου αρέσει η Visual Basic, η Γεωμετρία, το ποδόσφαιρο μα περισσότερο το computer (linux fedora 9), OpenOffice, σκάκι και παιχνίδια στρατηγικής και φυσικά το WoW.
Έχω κάνει ταξίδια στην Κρήτη. Εκεί είναι οι παππούδες μου. Η γιαγιά μου η Ελευθερία, ο παππούς μου ο Ιορδάνης και ο θείος μου ο Σάββας. Τους αγαπώ αλλά είναι μακριά μου.
Εδώ στο σπίτι έχω την μαμά μου που είναι όμορφη και την αγαπώ πολύ, είχα έναν πολύ καλό παππού που μού λεγε παλιές καλές ιστορίες, τον λέγαν κι αυτόν Γιώργο. Μού 'λεγε όμορφα τραγούδια της εποχής του, ρεμπέτικα , λαϊκά, δημοτικά και αντάρτικα . ¨Ηταν τυφλός 93 χρονών. Τον αγαπούσα πολύ.
Έχω έναν καλό μπαμπά που μου παίρνει πολλά δώρα. Κι αυτόν τον αγαπώ πάρα πολύ...


.............................................................................................

http://jure.ath.cx/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...