Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Τα Ενδιαφεροντα μου


Τα ενδιαφέροντά μου μετά τα μαθήματα...

Το πιο μεγάλο ενδιαφέρον μου είναι τα μαθήματα. Πιστεύω πως ο καθένας πρέπει να είναι καλός στη δουλειά του. Έτσι και εγώ στα μαθήματα. Το διάλειμμα από το διάβασμα πρέπει να είναι διασκεδαστικό επίσης. Πρέπει όμως να μην κολάμε σε ένα και μόνο παιχνίδι. ''Παν μέτρον άριστον''. Λίγο υπολογιστή, λίγο επιτραπέζια, λίγο σκάκι, πρέπει το διάλειμμα μας να είναι πλούσιο. Το διάλειμμα πρέπει να σου μαθαίνει και πράγματα. Για να βρεις ένα παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και είναι και πολύ ενδιαφέρον επίσης πρέπει να ψάξεις πολύ... Μα γιατί εγώ να κάθομαι να κάνω αγγλικά ενώ μπορώ να παίζω όλη μέρα FIFA; Γιατί το να κάνεις λίγα αγγλικά δεν σου κάνει κακό! Ίσα ίσα, καλό σου κάνει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...