Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Ο Λοβέρδος και ο βάτραχος


O Αντρίκος Λοβέρδος λέει ότι μια μέρα, αποφάσισε να βγει έξω για γκολφ. Φτάνοντας στη δεύτερη τρύπα, βλέπω ένα βάτραχο να κάθεται δίπλα στο πράσινο. Σκέφτομαι πως δε με νοιάζει και είμαι έτοιμος να χτυπήσω όταν ακούω, "Κουάξ 9 Iron (είδος μπαστουνιού)". Κοιτάζω γύρω και δεν βλέπει κανέναν.
"Κουάξ 9 Iron" Και έπειτα ο συνειδητοποιώ ότι μιλάει ο βάτραχος.
Προσπαθώ να αποδείξω αν ο βάτραχος έχει δίκιο, παραμερίζω όλα τα μπαστούνια και παίρνω το Iron 9. Και...Μπαμ! Στέλνω την μπάλα μόλις 10 εκατοστά από την τρύπα. Ο συγκλονίστηκα! Λέω στο βάτραχο, "Ουάου, αυτό είναι καταπληκτικό. Πρέπει να είσαι ένας γουρλής βάτραχος, ε;" Ο βάτραχος απαντά "Κουάξ κουάξ. Ναι ένας τυχερός βάτραχος." Αποφασίζω να πάρω το βάτραχο μαζί του στην επόμενη τρύπα.
"Τι λες, βάτραχε;" ρωτώ. "Κουάξ. 3 Wood (είδος μπαστουνιού)." Βγάζει ένα 3 Wood και μπαμ! Το στέλνω κατευθείαν στην τρύπα. Κατάπληκτος και δεν ξέρω τι να πω ...
Μέχρι το τέλος της ημέρας, έχω παίξει το καλύτερο γκολφ στη ζωή μου και ζητώ από το βάτραχο, "OK, και τώρα τι;" Η απάντηση του βάτραχου, “Κουάξ. Λουτράκι." Πηγαίνουμε στο Λουτράκι και του λέω, "Εντάξει βάτραχε, τώρα τι;"
Ο βάτραχος λέει, "Κουάξ. Ρουλέτα."
Πλησιάζω το τραπέζι της ρουλέτας και ρωτώ το βάτραχο, “Πού να ποντάρω;" Ο βάτραχος απαντά, "Κουάξ 3000ευρώ, μαύρο 6." Οι πιθανότητες είναι ένα προς ένα εκατομύριο για να κερδίσω, αλλά μετά το παιχνίδι του γκολφ, εμπιστεύομαι το βάτραχο. Τα καταφέρνω! Τόνοι μετρητών έρχονται στα χέρια μου. Παίρνω τα κέρδη και γυρνάω στο γραφείο μου στο Υπουργείο Υγείας. Κάθομαι κάτω και λέω στον βάτραχο, "Βάτραχε, δεν ξέρω πώς να σου ανταποδώσω τη βοήθειά σου. Όλα αυτά τα χρήματα τα κέρδισα χάρη σε σένα και θα σου είμαι για πάντα ευγνώμων».
Ο βάτραχος μου απαντά, "Κουάξ, φίλα με!".
Σκέφτεμαι, γιατί όχι αφού ο βάτραχος έκανε πολλά για μένα.
Με το φιλί, ο βάτραχος μετατρέπεται στην Ρ____.
...
"Και έτσι σύντρολοι η Ρ____  βρέθηκε στο γραφείο μου."

6 σχόλια:

faros είπε...

Και μετά σου λένε οι ... φιλόζωοι, "μην σκοτώνετε τα βατράχια" !

Ρε να μείνει ... κανένα !!!

Gekoudi είπε...

@faros Τα βατράχια είναι πράσινα στην πλειοψηφία τους, και γλοιώδη κατά τον ... ΣΚΑΪ. Και ο ΣΚΑΪ είναι γλοιώδης. Και τα παπαγαλάκια είναι πράσινα στην πλειοψηφία των φτερών τους.

Χαιρετισμούς πολλούς, Γιώργος.

Frezia είπε...

Δεν κατάλαβα σε τι μεταμορφώθηκε ο
βάτραχος?

Gekoudi είπε...

@Frezia Δεν μπορώ να σας απαντήσω σε αυτό το θέμα. Ψάξτε στο ιντερνετ και θα το βρείτε. Θα καταλάβετε ότι είμαι ενημερωμένος.

Χαιρετισμούς πολλούς, Γιώργος.

aimsare είπε...

Ahahahaha bravo fratellino, molto divertente!!!

Gekoudi είπε...

Grazie saluto la mia sorellina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...